מערכות אודיו ווידאו

פעם בכל בית הייתה טלוויזיה אחת בסלון ורדיו אחד במטבח או בחדר האוכל. היום כבר כמעט אין חלל בבית בו אין לפחות מכשיר אלקטרוני אחד. ככל שחולפים הימים, המסכים בבית הולכים מתרבים וגדלים והרמקולים הולכים ומתפזרים בחדרים השונים.

מזה שנים רבות שאנו בכיפת ברזל עוסקים בהתקנת מערכות אודיו וידאו ובהכנת תשתית לקליטתן בבתים פרטים ווילות. אנשי המקצוע שלנו ידעו להתאים ולהקים בביתכם את התשתית הדרושה לקליטת מערכת הבידור על כל מרכיביהן הרבים והשונים :

 

  • מסכי טלויזיה: בכל הגדלים והסוגים
  • רמקולים: רמקולים שקועים, רמקולים חיצוניים, רמקולים סמויים, רמקול סנטר
  • סאבוופרים: פאסיביים ואקטיביים
  • רסיברים: רסיברי קולנוע ביתי, רסיברי סטריאו, רסיברי מולטי ZONE
  • מחשבי מדיה סנטר

 

בכל שלב בבניית הבית בין אם מדובר במצב האידיאלי של עבודה משותפת עם האדריכל או מעצב הפנים בשלב התכנון של הבית או במקרה של הכנת תשתית והתקנת מערכת בבית בו קיים.

כשאנו באים להתקין מערכת מסוג זה, הדבר החשוב ביותר להתאים את המערכת והתשתית כך שיענו בדיוק על מטרת, רמת השימוש ואופי החלל. על פי קריטריונים אלו ידעו המומחים שלנו להמליץ על המערכת ועל סוגי המוצרים. מדובר במשימה חשובה בעיקר בשל המגוון הרחב של המכשירים והחללים בבית, והשוני ביניהם. ולא פחות חשוב מכך, על מנת שבעתיד לא תצטרכו לבצע שינויים בבינוי בשביל להתקין את מערכת האודיו וידאו בצורה אידיאלית, בין אם מדובר במערכת מקומית או מערכת ריכוז ראשי

 

  • מערכת עצמאית (מקומית ) זוהי מערכת העומדת בפני עצמה ומותאמת באופן אישי לגורם המשתמש בה רוב הזמן. כלל חלקי המערכת הכוללים מסך, רמקולים ואלקטרוניקה יימצאו לרוב באותו חלל. (מתאימה בד"כ לחדרי עבודה וחדרי שינה)
  • מערכת ריכוז ראשי (Multizone/Multiroom ) מערכת בעלת פיקוד ושליטה מרכזיים השולטים ברמקולים ומסכים ושאר מכשירים שנמצאים באזורים השונים של הבית. אך יופעלו באמצעות מערכת מרכזית אחת. השימוש במערכת מרכזית מאפשר הפעלת מספר רב של אזורים ללא צורך במכשירי פיקוד ושליטה לכל מכשיר ומכשיר. (לדוגמה כל הרמקולים בחדר הכושר, סאונה, והמלתחות יופעלו דרך מרכזיה אחת ביחד ו/או לחוד. באופן דומה חדר האוכל, המטבח המרכזי והסלון יחוברו אף הם למרכזיה אחד).

 

מערכות הבידור אומנם לא מוגדות כרהיטים, אך בסופו של דבר מדובר במוצרים שניצבים בבתינו וחשוב מאוד שמלבד האיכות ורמת המוצר נקפיד גם על האסתטיקה שלהם. לא נרצה רמקולים שתקועים לנו באמצע הבית או חוטים מבצבצים מכל מיני פינות ובטח שלא טלוויזיה ענקית שניצבת באמצע הסלון. לכן חשוב לדאוג מבעוד מועד שהבית יהיה מוכן לקליטתם

גם חברות המסכים והרמקולים משקיעות זמן רב לא רק בשיפור איכות השמע/תמונה של מוצריהן אלא ניתן אף דגש רב לעיצוב המוצר. ברשותינו מגוון רחב ובלתי נדלה של רמקולים ומסכים בגדלים, עיצובים וצבעים שונים של החברות הטובות ביותר בשוק. 

 

לקבלת ייעוץ מקצועי בביתך או בבית העסק  09-7727979