מצלמות אבטחה

כשאתם גרים בבית פרטי או בוילה יכול מאוד להיות שקצת יותר קשה לכם לשלוט ולראות מי מתקרב לבית ועל מה שקורה בתוכו. מצלמות אבטחה יכולות בהחלט להיות הפתרון לכל הבעיות הללו.
מצלמות אבטחה מגבירות את תחושת הביטחון האישי, הן יספקו לכם תיעוד שוטף של כל הנעשה בבית ומחוצה לו ולא פחות חשוב מכך יספקו את אפקט ההרתעה בפני אורחים לא רצויים ופעולות לא רצויות מחוץ ובתוך הבית.

 

בכיפת ברזל אנו בעלי ניסיון רב בהתקנות מצלמות אבטחה בבתים פרטיים ובווילות, אנו מספקים פתרונות הגנה חיצוניים כגון:
מסביב הבית- להגנה היקפית על המרחבים החיצוניים בבית, בשער כניסה לזיהוי האובייקט בכניסה לבית ובחנייה- לתיעוד גניבות רכבים
כמו כן אנו מספקים פתרונות הגנה פנימיים כגון:
סלון, במטבח ובחדרי ילדים – לתיעוד מטפלות ילדים ועוזרות משק בית

 

כשמתקינים מצלמות אבטחה יש חשיבות רבה להתאמת המצלמות והמערכות הנלווית לבית ולמטרות לשמן הן מותקנות. חלק בלתי נפרד מהעבודה שלנו והשירות אותו אנו מספקים הוא התאמת המצלמות והמערכות. כיפת ברזל מציעה מגוון גדול של סוגי מצלמות אבטחה בהתאם לצרכי הבית:

  •  מצלמות כיפה – בעלת עיצוב שאינו בולט בשטח ונוחות התקנה.
  •  מצלמות גוף – התאמה לצילום איכותי וממרחקים גדולים.
  •  מצלמות נסתרות - האובייקט המצולם אינו מודע לפעולת הצילום. ההסתרה מתבצעת באמצעות: נקודות תקשורת, גלאי נפח ועשן או מיקום המצלמה בתוך חפצים בחלל.
  •  מצלמות ממונעות (PTZ) - זום אופטי המופעל על ידי שלט, המאפשר כיסוי שטח נרחב, מיקוד ומעקב אחר אובייקטים מרוחקים.

 

את כל המצלמות שלנו ניתן לשדרג ולהוסיף להן פונקציית 'אנטי ואנדליזם למיגון מקסימלי ואינפרה אדום לראיית לילה. כולן ניתנות לרכישה כמערכת אנלוגית, במערכת מבוססות IP או מערכת היברידית:

מערכת מצלמות אנלוגית
מבוססת על תשתיות של כבלי וידאו (RG59) המחברות בין מצלמות אנלוגיות למכשיר הקלטה אנלוגי (DVR), ניתן להגיע עד לרזולוציה של 1000קו, ביצוע ההקלטה ניתן לתכנות: באופן תמידי 24/7, בביצוע תנועה או בזמנים מתוכננים מראש, צפייה מרחוק.

מערכת מצלמות HD
מבוססת על תשתיות של כבלי וידאו (RG59) המחברות בין המצלמות לבין מכשיר ההקלטה בשיטות שידור של HDCVI, AHD, HDTVI, HDSDI , בשיטות אלו ניתן להגיע לרזולוציות של 1.3 ו2 מגה פיקסל, ביצוע ההקלטה ניתן לתכנות: באופן תמידי 24/7, בביצוע תנועה או בזמנים מתוכננים מראש, צפייה מרחוק. יתרון בולט: ניתן לשדרג מערכות אנלוגיות לHD על כבילה קיימת.

מערכת מצלמות IP
מבוססת על תשתיות של כבלי רשת (CAT5/6/7) ומאפשרת צילום איכותי ברזולוציות גבוהות עם אפשרות לזום, צפייה והקלטה בזמן אמת ומכל מקום בעולם. המערכת מבוססת על תוכנת ניהול מצלמות ביחידת NVR (NETWORK VIDEO RECORDER) . המיועדת לתיעוד והקלטות אירועים באמצעות מספר מצלמות, ניהול אתרים ממקום אחד, שמירת ההקלטות באתר מרוחק ואחזור הקלטות.

מערכת מצלמות היברידית
משלבת את שלושת הטכנולוגיות במערכת אחת! , מיועד למקומות בהם ישנה מערכת אנלוגית קיימת ורצון להוספה של מצלמות HD ומצלמות IP

 

את מצלמות האבטחה ניתן להתקין בכל בית בכל שלב של הבנייה, החל משלב התכנון והנחת היסודות ועד בית שנבנה לפני שנים רבות, זאת מבלי לפגוע במבנה עצמו ולהסב לא נזקים.

אנו עובדים בשיתוף עם כל בעלי המקצוע (אדריכלים, מעצבי פנים, חשמלאים) ומלווים את תהליך בניית הדירה\בית פרטי משלב היסודות

 

לקבלת ייעוץ מקצועי בביתך או בבית העסק  09-7727979