בקרות כניסה לבניין משותף

הבניינים המשותפים של היום מציעים הרבה יותר. ככל שהבניין והשירותים שהוא מעניק יותר אטרקטיביים לדיירים, כך הם יותר אטרקטיביים גם לאורחים לא קרואים (גנבים או סתם סקרנים).

 

כבר לא מדובר באותו בניין שיש בו רק דלת כניסה שתפקידה לסנן את מי שנכנס לבניין באמצעות האינטרקום. הבניין המשותף של היום מכיל כמעט עולם ומלואו שכולו נמצא באחריות וועד הבית : חניות לדיירי הבניין, כניסות אחוריות וצדדיות, מעליות, חדרי כושר, חדרי אשפה, דלתות מילוט ועוד..

 

מערכות בקרת הכניסה של כיפת ברזל מסייעות לוועד הבית ודיירי הבניין לפקח ולשלוט על האזורים והכניסות עליהם נרצה להגן, ולמנוע כניסה של מי שאינו מורשה.

 

את המערכת ניתן להתקין בכל דלת בה נרצה להגביל את הכניסה ומאפשרות כניסה רק לאחר זיהוי: כרטיס / תג קירבה / קוד או שילוב של מספר אמצעי זיהוי המעבירים מידע לבקר הכניסה שיחסום או יפתח את הדלת המבוקשת .

 

ברשותנו סוגים של מערכות בקרת כניסה:

  1. קודן – הפותח את הדלת רק לאחר הזנת קוד
  2. קורא קירבה- הפותחים את הדלת רק לאחר הצגת כרטיסים או תגים המוצגים ליחידת הקצה (יעיל יותר מקודן: קוד אפשר להעביר לכל אורח ובמשך הזמן כולם כבר יודעים את הקוד, כשיש תג רק מי שמחזיק את התג יוכל להיכנס)
  3. אמצעי זיהוי ביומטרי – הרשאה באמצעות טביעת אצבע, כף יד, רשתית העין וקול (יעיל יותר משניהם: אמצעי זה הינו אישי ואינו ניתן להעברה)

 

מערכת בקרת הכניסה, מהווה עבור וועד הבית כלי עזר לפיקוח על האנשים הנכנסים לבניין ועושים שימוש במתקנים השונים שהוא מציע ( חנייה, חדר כושר, מועדון) ובכך מסייעות בידיו לשמור על כניסה מבוקרת בכל זמן נתון בשטחי הבניין

 

לנו בכיפת ברזל ניסיון רב שנים בהתקנת מערכות אבטחה ותקשורת ומערכות בקרת כניסה לבניינים משותפים אנו נשמח להעמידם לרשותכם יחד עם אנשי המקצוע שלנו על מנת לבחון את הצרכים בבניין ולהתאים לכם את המערכות המתאימות ביותר לצרכיכם ויכולותיכם הכלכליות.

 

לקבלת ייעוץ מקצועי בביתך או בבית העסק  09-7727979