מצלמות אבטחה


כשאתה אחראי על האבטחה בעסק. עסק אתה צריך לדעת כל שנייה מה קורה בו. איפה נמצא כל נייר, מי נכנס, מי יוצא ומתי. אתה אחראי לא רק על הבטיחות בעסק ועל אבטחת המידע אלא גם על ביטחונם האישי של העובדים, גם כשאתה לא נמצא בבית העסק.


לנו בכיפת ברזל ניסיון רב שנים באבטחת חברות ועסקים בהתקנה, תפעול ותחזוקה של מצלמות אבטחה, מערכות הקלטה וטלוויזיה במעגל סגור שיאפשרו לך לשלוט בכל מה שמתרחש בבית העסק בכל זמן. מערכות האבטחה שלנו יסייעו לכם לפקח על כל פינה בעסק: הכניסה, הלובי, החנייה, המשרדים, אולמות הייצור וכיו"ב.


אנו בכיפת ברזל מעמידים לרשותכם את מיטב אנשי המקצוע ומגוון גדול של מצלמות במעגל סגור (אנלוגיות ומבוססות אייפי) באיכויות ורזולציות גבוהות, לצורך זיהוי מקסימלי. שיסייעו לך ב:

  • מעקב אחרי עובדים ולקוחות בעסק
  • התרעה מפני פריצה
  • תיעוד גניבות וונדליזם
  • תחושת ביטחון אישי גבוהה

 

הניסיון הרב שצברנו במהלך השנים מאפשר לנו להתאים לכל עסק את המצלמה והמערכת המתאימה לו, החל ממערכות קטנות של מצלמה אחת או שתיים ועד מערכות גדולות של עשרות ומאות מצלמות. כיפת ברזל מציעה מגוון גדול של סוגי מצלמות אבטחה בהתאם לצרכי בית העסק

  • מצלמות כיפה - עיצוב שאינו בולט בשטח ונוחות התקנה.
  • מצלמות גוף – התאמה לצילום איכותי וממרחקים גדולים.
  • מצלמות נסתרות - האובייקט המצולם אינו מודע לפעולת הצילום. ההסתרה מתבצעת באמצעות: נקודות תקשורת, גלאי נפח וגלאי עשן או מיקום המצלמה בתוך חפצים בחלל.
  • מצלמות ממונעות (PTZ) - זום אופטי המופעל על ידי שלט, המאפשר כיסוי שטח נרחב, מיקוד ומעקב אחר אובייקטים מרוחקים.

לכל המצלמות שלנו ניתן להוסיף פונקציית 'אנטי ואנדלים' – למיגון מקסימלי ופונקציית אינפרה אדום לראיית לילה.

 

המצלמות שלנו ניתנות לרכישה כמערכת אנלוגית, מבוססת IP והיברידית:

 מערכת מצלמות אנלוגית
מבוססת על תשתיות של כבלי וידאו (RG59) המחברות בין מצלמות אנלוגיות למכשיר הקלטה אנלוגי (DVR), ניתן להגיע עד לרזולוציה של 1000קו, ביצוע ההקלטה ניתן לתכנות: באופן תמידי 24/7, בביצוע תנועה או בזמנים מתוכננים מראש, צפייה מרחוק.


מערכת מצלמות HD
מבוססת על תשתיות של כבלי וידאו (RG59) המחברות בין המצלמות לבין מכשיר ההקלטה בשיטות שידור של HDCVI, AHD, HDTVI, HDSDI , בשיטות אלו ניתן להגיע לרזולוציות של 1.3 ו2 מגה פיקסל, ביצוע ההקלטה ניתן לתכנות: באופן תמידי 24/7, בביצוע תנועה או בזמנים מתוכננים מראש, צפייה מרחוק. יתרון בולט: ניתן לשדרג מערכות אנלוגיות לHD על כבילה קיימת.


מערכת מצלמות IP
מבוססת על תשתיות של כבלי רשת (CAT5/6/7) ומאפשרת צילום איכותי ברזולוציות גבוהות עם אפשרות לזום, צפייה והקלטה בזמן אמת ומכל מקום בעולם. המערכת מבוססת על תוכנת ניהול מצלמות ביחידת NVR (NETWORK VIDEO RECORDER) . המיועדת לתיעוד והקלטות אירועים באמצעות מספר מצלמות, ניהול אתרים ממקום אחד, שמירת ההקלטות באתר מרוחק ואחזור הקלטות.

מערכת מצלמות היברידית
משלבת את שלושת הטכנולוגיות במערכת אחת! , מיועד למקומות בהם ישנה מערכת אנלוגית קיימת ורצון להוספה של מצלמות HD ומצלמות IP

 

לקבלת ייעוץ מקצועי בביתך או בבית העסק  09-7727979