מצלמות אבטחה לאתרי בנייה

כבר מהיום הראשון של חפירת היסודות, פרויקט בנייה הוא פרוייקט סבוך ויקר. מעבר למחירם הגבוה של הציוד והחומרים שמחסור בהם יכול לגרום לעיכוב רב בפרוייקט ( וכפי שכבר נאמר זמן הוא כסף, הרבה כסף) בפרויקטים סבוכים כאלו חשוב המעקב אחרי התקדמות הפרוייקט.
אנשי המקצוע של כיפת ברזל, עוסקים שנים רבות בתחום התקשורת והביטחון ויודעים כמה כסף מושקע בציוד העבודה הטוב ביותר ומכירים את החשיבות הגבוהה שיש לשליטה בפרויקט ביד רמה ולידיעה מה קורה בכל שניה בכל ס"מ שבו.


מצלמות האבטחה של כיפת ברזל מותאמות בדיוק לתנאי השטח באתר ומסייעות לראות את התמונה הגדולה של הפרויקט בשלמותו:

  • פיקוח על חומרי הבניין, הציוד וכלי העבודה היקרים
  • מעקב אחר ספקים הנכנסים ויוצאים מהשטח
  • מעקב אחר העובדים בשטח
  • תיעוד התקדמות הפרויקט

המצלמות מבוססות מערכת IP באיכות HD וברזולוציות גבוהות לזיהוי מקסימלי, מתחברות לאינטרנט באמצעות תקשורת קווית ( בזק הוט וכיו"ב) או באמצעות תקשורת סלולארית.
לצורך פיקוח ושליטה מרחוק על הנעשה באתר. מערכת האבטחה שלנו הן מערכות משולבת אנליטיקה שיודעת לספק דיווחים בזמן אמת באמצעות התראות SMS דואר אלקטרוני או הקפצת הודעות (push) באפליקציה ייעודית בסמארטפון במקרים כגון: חציית קו וירטואלי המוגדר מראש, העלמות/הופעת אוביקט, כניסה לשטח סטרילי בתוך המתחם וכיו"ב

לקבלנים או יזמים העובדים במספר אתרים בו זמנית, נשמח להציע את תוכנה ייעודית לריבוי אתרים המאחדת את כל המערכות של כל אתר ואתר למקום אחד (CONTROL CENTER)
אנו מעמידים לרשותכם את שנות הניסיון הרבות שלנו בתחום את אנשי המקצוע את השירות המעולה וכמובן את המצלמות האיכותיות. נשמח לענות על כל שאלה בנושא ולעמוד לרשותכם

 

לקבלת ייעוץ מקצועי בביתך או בבית העסק  09-7727979