מערכות טמ"ס והקלטה

למי מיועד השימוש במערכות טמ"ס והקלטה?
מערכות הקלטה וטלוויזיה במעגל סגור (טמ"ס) משמרות קשר ישיר בכל שעות היממה ומאפשרות איסוף מידע בזמן אמת ותיעוד מקסימלי. מערכות אלו מתבססות על תשתיות תקשורת המיועדות להתקנה בבניני מגורים, בתים פרטיים, מפעלי תעשיה בניני משרדים ומוסדות ציבור.

 

מטרות השימוש

  1. תיעוד שוטף – באמצעות צילום ויזואלי והקלטה.
  2. בקרה מרחוק – חיבור אינטרנטי מכל רחבי העולם.
  3. יצירת אפקט הרתעה - למניעת מעשי ונדליזם ואלימות.

 

ממה נהנים לקוחות מערכות טמ"ס והקלטה של 'כיפת ברזל'?
צוות המומחים בחברת 'כיפת ברזל מיגון ותקשורת' הינו בעל הכשרה מקצועית וניסיון של 25 שנה בתכנון ראשוני, אספקה, התקנות ותחזוקה של מבחר מערכות תקשורת איכותיות בטכנולוגיות חדשניות.


הקלטה והסרטה של הנוכחים בביתך או במקום עבודתך מאפשרות לך:

  • הגנה אפקטיבית על חיי אדם, רכוש וציוד
  • תחושת ביטחון אישי גבוהה
  • מיקוד מדויק של סוג המערכת התואמת את דרישותיך
  • התקנה מקצועית
  • מערכות איכותיות ואמינות ומתן אחריות לטווח ארוך

 

מבחר סוגי מצלמות אבטחה לבחירתך

  • מצלמות כיפה - עיצוב שאינו בולט בשטח ונוחות התקנה.
  • מצלמות גוף – התאמה לצילום איכותי וממרחקים גדולים.
  • מצלמות נסתרות - האובייקט המצולם אינו מודע לפעולת הצילום. ההסתרה מתבצעת באמצעות: נקודות תקשורת, גלאי נפח וגלאי עשן או מיקום המצלמה בתוך חפצים בחלל.
  • מצלמות ממונעות (PTZ) - זום אופטי המופעל על ידי שלט, המאפשר כיסוי שטח נרחב, מיקוד ומעקב אחר אובייקטים מרוחקים.

 

לכל המצלמות שלנו ניתן להוסיף פונקציית 'אנטי ואנדלים' – למיגון מקסימלי ופונקציית אינפרה אדום לראיית לילה.


איך זה עובד?
המצלמה מוצבת בחלל הבית, הדירה או בית העסק ומקנה לאדם הנמצא ביחידת הקצה לצפות ולהאזין למתרחש במיקום המרוחק 24/7 באמצעות אינטרנט או סמארטפון.

המצלמות שלנו ניתנות לרכישה כמערכת אנלוגית, מבוססת IP והיברידית:

מערכת מצלמות אנלוגית
מבוססת על תשתיות של כבלי וידאו (RG59) המחברות בין מצלמות אנלוגיות למכשיר הקלטה אנלוגי (DVR), ניתן להגיע עד לרזולוציה של 1000קו, ביצוע ההקלטה ניתן לתכנות: באופן תמידי 24/7, בביצוע תנועה או בזמנים מתוכננים מראש, צפייה מרחוק.


מערכת מצלמות HD
מבוססת על תשתיות של כבלי וידאו (RG59) המחברות בין המצלמות לבין מכשיר ההקלטה בשיטות שידור של HDCVI, AHD, HDTVI, HDSDI , בשיטות אלו ניתן להגיע לרזולוציות של 1.3 ו2 מגה פיקסל, ביצוע ההקלטה ניתן לתכנות: באופן תמידי 24/7, בביצוע תנועה או בזמנים מתוכננים מראש, צפייה מרחוק. יתרון בולט: ניתן לשדרג מערכות אנלוגיות לHD על כבילה קיימת.


מערכת מצלמות IP
מבוססת על תשתיות של כבלי רשת (CAT5/6/7) ומאפשרת צילום איכותי ברזולוציות גבוהות עם אפשרות לזום, צפייה והקלטה בזמן אמת ומכל מקום בעולם. המערכת מבוססת על תוכנת ניהול מצלמות ביחידת NVR (NETWORK VIDEO RECORDER) . המיועדת לתיעוד והקלטות אירועים באמצעות מספר מצלמות, ניהול אתרים ממקום אחד, שמירת ההקלטות באתר מרוחק ואחזור הקלטות.


מערכת מצלמות היברידית
משלבת את שלושת הטכנולוגיות במערכת אחת! , מיועד למקומות בהם ישנה מערכת אנלוגית קיימת ורצון להוספה של מצלמות HD ומצלמות IP

 

kipat barzel cctv1kipat barzel cctv2kipat barzel cctv3kipat barzel cctv4kipat barzel cctv5kipat barzel cctv6kipat barzel cctv7kipat barzel cctv8kipat barzel cctv9kipat barzel cctv10kipat barzel cctv11kipat barzel cctv12kipat barzel cctv13kipat barzel cctv14kipat barzel cctv15kipat barzel cctv16